HÖSTEN ÄR VACKER

Ett ömmande knä och ett underben med en annan sorts smärta - va roligt. Botemedelt heter promenader, hoppas jag! Både igår och idag var jag ute och knatade i skogen på morgonen - ruggigt skönt! Det är fyrafem grader, dimmigt och bara jättemycket höst - jag älskar det! Färgerna, dofterna och den där speciella känslan i luften, det finns nog ingenting bättre! Knät blir bättre, men inte underbenet. Det gör liksom on om jag spänner upp foten, för att inte tala om när jag trycker på det - gosh! Hoppas det inte gör ont när jag springer, då blir det en jobbig match idag...

B-damsmatch ja. Verkligen roligt! Visst är det svårt att spela med folk man inte tränar med, men det blir tredje matchen nu, så det går bättre och bättre! Bra för självförtroendet mitt är det också. Här är det ingen som gnäller, alla är bara glada och peppande, även om det går dåligt. Mycket speltid blir det också, då vi spelar så gott som utan avbytare - jag har faktiskt inte koll på hur många vi är idag - men kul ska det bli! Lite tuffare motstånd än i söndags hörde jag rykten om dock - gamla elitseriespelare och så, vi får se! Vassunda är det iallafall - heja AIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0