IPOD TILL SALU!

som vissa av er vet togs min mor livet av min älskade ipod när hon tvättade den under eken. visst fick jag en ny, men det är inte samma sak! helt annan färg och form och så vidare - vi hör inte ihop helt enkelt. nu har det kommit en ny variant av nanon - så lik min förra det kan bli! den ska jag investera in. ett problem bara: jag sitter här med en relativt ny och välskött ipod som jag måste sälja först! jag har skött den som om den vore min egen bebis - den har bott i en skyddsstumpa eller löpararmbandet hela tiden, men lite småskarp på baksidan är oundvikligt ändå - dock ingenting störande. den är röd, har 8 gb minne och är köpt i juni/juli. en tusenlapp hade jag tänkt mig, lite mer om ni vill ha med armbandet också - vilket är väldigt bra vill jag lova! det är bara att höra av sig för en deal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0