JAG ÄR BÄTTRE ÄN DINA ANDRA

Hur kommer det sig att det luktar gamla sura träningskläder både i badrummet och i mitt rum? Har jag glömt någonting någonstans? Det är lite äckligt måste jag säga. Igår blev det mer svett! Basketen tog vår hall, så vi hade löpning och fys - köttarfys, alltså brottning, kamp och köttiga övningar helt enkelt. Jag och hanna hade roligt - jag har ett blåmärke som ser ut som ett sugmärke, jag tänker på hanna när jag ser det. Tihi!

Ännu mer svett idag! Vi har match ni vet. Traditionsenligt: middag hos mig först! Hanna och micki kommer om tio min cirkus - man ändrar inte på ett vinnande lag, inte heller vinnande rutiner! Galet viktigt! Jag har hört rykten (läst i en viss frökens blogg) att en skiva har lyckats brännas till ikväll. Jag tyckte om innebandyskivan, och om jag förstått det hela rätt kommer jag inte att uppskatta detta nybrända tillskott i vårt lag - illa. Jag var inne i brors rum och letade gamla skivor, typ 03/04 - det tyckte jag var roligt.

Tilläggas bör även att jag skrattade hysteriskt åt mickis kommentar till föregående inlägg - verkligen magkrampsskratt! Nu måste jag gå och torka sabbes strumpor, vilka jag alltid har på match och hittade blöta på torkstället för en stund. Sen tror jag att jag måste titta till matlagningen - mina gäster kommer ju snart! Kom igen gnaget - kom igen gnaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0