LEVER JAG?

nyss hemkommen från match med b-damerna borta mot almunge. utan avbytare. jag kände mig inte alls trött under matchen, kontigt nog, men nu kommer det. grejen med att spela non-stop är också att man inte dricker på hela matchen. det blir som intervaller i 60 min utan vatten - hur bra mår man av det? jag mår väldigt illa och känner mig svimmfärdig iallafall. domarna tyckte inte om mig; de dömde bort fem mål för övertramp - och det var INTE rätt, det var till och med motståndarlaget överens med oss om efter matchen. surt. surt känns det även att jag brände tre fria kontringar, på olika sätt sista tio, och ett bra kantläge - riktigt bra snackar vi då. tre godkända mål fick jag med mig - men om man lägger till de fem felaktigt bortdömda och de solklara kontingarna som måste sitta skulle det blivit elva - det hade varit någonting det!  men fem bortdömda, det är skandal.

nu ska jag inta soffliggande läge, lite lasange, repriser av grey's anatomy och desperate housewives - sådant som vi missar när vi tränar på bästa sändningstid - och så ska jag svepa ett antal flaskor vatten. jag känner mig skakig och vill spy. jag tror att en massage skulle göra gott, samt en värmekudde, eller flera. filt och katt tack! låg prioritet på fysikuppgifterna nu.

förresten, vi vann med 24 - 15. de dömde nog bort så mycket, både för mig och andra, för att göra det hela mer "spännande"


Kommentarer
Postat av: Sebastian

5 felaktigt bortdömda? På riktigt? Eller är det frustrationen som talar?

2008-10-07 @ 01:23:00
URL: http://regalskeppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0