SIMINTERVALLER?!

Gårdagens träning blev åter igen handbollslös, på grund av basket i vår hall. Surt. Alternativa träningen den här veckan var simning, närmare bestämt simintervaller. Jag tror att det skrämde skiten ur folk - vi var nämligen hela fem personer närvarande plus två tränare - starkt! Så fasligt jobbigt var det inte - mer fokus på att se Mie bemäskta sin nyfunna höjdskräck och hoppa från trean. Efter det var det social kväll på tupin, vi juniorer bangade det. Dricka med tränarna står inte så högt på önskelistan - och efter träning, vad är det här?

Nu står det familjeutflykt på schemat. Mor haffade mig när jag var på vääg ut genom dörren för en löptur. Obligatorisk närvaro hette det - jo tjena! Vi ska till uppsala tydligen, och ikväll ska vi fira far som fyllde år förra lördagen. Jag får kämpa om jag ska få in min löpning där emellan känner jag. Efter middagen går det massor med film på tv - skräck har jag hört. Alltså efterlyser jag sällskap till detta: vem som helst, var som helst. Nästan. Kom igen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0