DET REGNAR UTANFÖR

nyss pratade jag med hanna, och diskuterade än det ena än det andra. bland annat det faktum att det kommer ner cirkus sex nya spelare idag, från bk söder. vi vill inte. visst, vi är verkligen få - men vi är ändå precis ett lag och vi kan låna upp nittiotvåorna om det krisar - vi vill inte ha en uppställning till! vi vet ju inte ens vilka positioner de spelar på, det kanske vlir totalt överbefolkat på någon plats - nu har vi en väldigt bra spridning över planen. sen pratade vi om matchen imorgon - herregud vad taggat! seriepremiär mot spånga - jag säger bara; råsta park 19:45. jag har taggat för den här matchen sen jag och micki satt och fyllde i våra kalendrar med matchdatum i slutet av juli - nu är det äntligen dags!

jag har fortfarande inte fått en egen matchtröja, och det är ett problem det här! i både a- och b-damerna har jag ryckt åt mig min sjutröja, men micki har ju stulit den av mig i juniorlaget. man vill ju ha samma nummer i alla lag! nu har jag 25, kvar från eken - helt värdelöst! hanna kom med en glad nyhet dock; hon har två av tröjorna jag kan tänka mig hemma hos sig - 18 och 22. vad ska jag välja? annars är nummer 2 en het kandidat, den verkar ju inte vara upptagen längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0