TYP DÅLIGT?

Förslag på nytt namn till kursen projektarbete A; ångesthantering A. Jag mår verkligen dåligt av mitt projektarbete. Jag blir påmind om det hela tiden, och känner mig sjukt stressad. det känns verkligen som att det är för mycket och att jag aldrig kommer att klara det! Jag drömmer om det på nätterna. Jag drömmer att jag ska hinna till massa saker, viktiga saker, men att jag alltid kommer för sent med flera timmar för att jag sitter med projektet. Jag drömmer att det här arbetet bara växer och växer - vilket det gör - och tar över hela mitt liv. Utbrändhet nästa? Jag känner mig näst intill handlingsförlamad, bara sitter/ligger och stirrar rakt ut med en gråtklump i halsen och vill bara att det ska vara över. Jag tänkte åka till biblioteket idag för att komma någon vart, hitta lite värda böcker, men det är tydligen stängt på söndagar. Och så ska jag prata med kommunen, och författaren till första utgåvan, och jag måste fixa det där med bilderna, och kolla rättigheter, och för att inte tala om att skriva all skit. Det är som sagt planerat till 150 - 200 sidor. Jag vill dö. Hhur taggad jag är på b-lagsmatchen just nu? Inte ett smack. Samling om en timme och femtio min. Lunch om en timme. Jag kanske borde cykla till samlingen för att få i mig lite friskluft och energi? Vad äter man till lunch när man behöver energi, inte är hungrig och känner sig oförtjänt av och nästintill rädd för mat? Jag vet inte. Kul liv. Krama mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0