en vecka kvar

Efter en rättså lärorik och produktiv dag i skolan åkte jag hem, åt mellanmål och begav mig sedan in mot staden för lite träning. Ett uppvärmningspass, under vilket jag stiftade bekantskap med ett itudelat löpband, och ett bodypumppass. Det där löpbandet vill jag återkomma till. Det var en upplevelse! Lite som trappan i lustiga huset på gröna lund, om ni förstår? Höll man inte blicken rakt fram var det farligt nära en vurpa! Jag vågade inte springa på det, utan det var rask gång som gällde, och satan vad jobbigt det var! Svetten rann, benen dog, antalet förbrukade kalorier skenade iväg på skärmen, och det bästa av allt - det var roligt! Jag var ju tvungen att vara med i huvudet hela tiden för att inte ramla, vilket är skilnaden mot ett ganska ensidigt löpband - där har jag en ny vänn! Nu fick jag ett sms, undrar vem det kan vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0