jag är så död.

Vi förlorade med b-damerna idag. Big time. Eller ja, idag var kanske fel ordval, ikväll passar bättre. Halv åtta började match i Uppsala, och vi kom hem typ nyss. Jag har kommit på vad nackdelen med att spela non-stop en hel match är; man dricker ingenting. Enda gången jag får dricka är i halvtid, och om jag klunkar hela flaskan då lär jag ju spy. Kan vara därför jag alltid dör efter matcherna. Tre kontringsmål var jag glad över att få in iallafall, och i övrigt fick jag mest hjärnblödning på mig själv - någonting stämde liksom inte. Så, att få in tre var mer än vad jag trodde att jag skulle få ut av den matchen - även om det inte är bra. Vad satan gör jag vid datorn? Jag håller ju på att svimma. Visstja, skulle kolla bussen till imorgon. Nu gör jag det istället. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0