andra firandet avklarat

Nu har släktbesöket, och mor, åkt iväg, och lämnat mig med all disk - tacksamt! Lunchen blev dock en succé med överösningar av beröm och ständiga "mhm!"-ljud, då är det värt besväret! Speciellt när jag såg mammas nöjda min, det var dubbel betalning. Nu har jag nittio minuter på mig innan Sabbe kommer och hämtar upp mig för match i Tumba. På den tiden hade jag tänkte löpa iväg till Ica för komplementerande inhandling till kvällens firande, förberedelse av kvällens efterrätt och, om jag hinner, lite biologistudier. Känns inte som att provet på måndag kommer gå sådär jättebra, tyvärr! Jag var tvungen att dokumentera lunchen i fotografisk form, en avokadosoppa med krutonger och bovetefralla + en hallonpaj i miniformat - enjoy!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0