en smakfest

Nu har vi firat både en, två och tre gånger! Dagens sista tillställning var den med mig, mor och bror - middag. En beställning på citronstekt fisk med pressad potatis var levererad, och Jossis producerade. Nöjda miner var det här! Efterrätten fick jag själv välja, och valet föll på en nyttigare variant av panna cotta, gjord på mjölk istället för grädde, med varm fruktsallad - ni ser själva bilden. Det var fruktansvärt gott, och jag kan inte säga det nog för många gånger - jag trivs i köket!



Handbollsuppdatering: igår vann vi med juniorerna, big time, mot Åkersberga. 29-10 stannade siffrorna vid, och jag gjorde min andra sex måls-match i rad - mycket fint! Vi ligger just nu på en fjärdeplats, över slutspelsstrecket, men med två segrar i de avslutande matcherna kan vi mycket väl plocka en placering till! Idag gjorde jag "come back" i a-laget. 10 minuter fick jag på planen, vilka jag tycker gick väldigt bra faktiskt. Två mål lyckades jag dock få bortdömda på den tiden, ett lite rättså stegfel och ett övertramp som måste varit minimalt. Helt ärligt tycker jag att jag borde fått chansen i några minuter till, faktiskt. Vi förlorade, med två mål, mot Tumba, och ligger nu sist i serien. "Heja AIK!", som Irre brukar säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0