18/12 MÅNDAG

på hälsofronten kan jag meddela att jag faktiskt mår lite bättre än igår. ibland kan jag prata fullt normalt - men jag har inte lyckats äta ännu. usch vad svag jag känner mig - nada energi liksom! och så suger det verkligen att vara hemma från skolan. det är ingen inne vid datorn och ingen hemma. det är bara jag, katterna och tvn - som uppehålls av skumma program såsom våra värsta år och doktorn kan komma. sen fick jag sms av louise idag! det stod inte så mycket revolutionerande - men ack så kul det var att veta att både hon och min mobil fortfarande lever!

vi ska prata lite julklappar. det är nämligen så att jag inte alls vet vad jag ska köpa till mina nära och kära - eller ens vilka jag ska köpa till.det är ju mamma, pappa, bror, mormor,morfar,farmor,morfars fru, katterna, louise och britt. men sen finns det massa folk - både pojkar och flickor - som jag skulle vilja ge julklappar till, men det skulle kännas mest nördigt eftersom att de aldrig skulle köpa till mig. det saknas liksom en pojke att köpa till. så om någon känner sig manad att ta emot årets tilltänkta 'pojkvänspresent' så kan ni ju hojta till på valfritt sätt.

vidare funderingar; jag undrar vilka det är som läser min blogg egentligen. det är ju folk som gör det - det vet jag. det ser jag ju på statistiken, men vilka? är det folk jag känner? folk som ser länken på min pa, eller folk som söker här på blogg.se? det vore intressant att veta faktiskt. jag menar - hur mycket skoj kan någon som jag inte känner ha av att läsa min blogg? isåfall skulle jag ju lika gärna kunna göra den helt privat? bara för mig själv? och så kan jag skicka de inlägg jag vill att utvalda personer ska läsa till dem. det kanske vore en bättre idé? jag får fundera vidare på den.

Kommentarer
Postat av: Marre

JAG LÄSER :D!

2006-12-19 @ 14:23:31
Postat av: torskis

JAG VILL HA POJKVÄNSJULKLAPPEN! :D :D

..och jag läser (a)

2006-12-19 @ 14:51:14
Postat av: markus!!

tja jossan :D

2006-12-19 @ 21:35:22
Postat av: jossis <3

hej markus :D

2006-12-19 @ 22:15:18
URL: http://kalasjossis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0