17/8 FREDAG

jag har spelat handboll! okej, spela handboll är kanske inte rätt benämning på det jag gjorde, men jag var med och lekte lite boll iallafall. i tisdags, efter mycket roliga sprintintervaller, fick jag vara med och passa lite och sedan skjuta lite utifrån över täck - herrejävlar vad jag var dålig! inte ett enda skott letade sig in bakom elli, starkt! men oj vilket glädjerus ändå! onsdagens träning bjöd på lite mer aktivitet då det var mer kantövningar utean kroppskontakt, vilket är det jag har fått undvika dessa två träningar. första skottet gick praktiskt tagen i väggen på motsatt långsida, men efter det blev det lite bättre iallafall, och tack gode gud för det! jag är sågladsågladsåglad! såsom jag har kämpat och drömt om att få vara med igen - äntligen!

igår ägnade jag tid åt att träffa lite vänner, vilket jag inte har gjort på sista tiden. först åkte jag och min mauwlin in till stan och åt muffins och drack chailatte - thanks god for that! det var precis vad jag behövde kände jag! efter stress och lite så hamnade jag hemma hos sebbe för att titta på ett missat desperate housewivesavsnitt. på grund av lite bristande kommunikation laddade vi ner fel avsnitt och allt blev pannkaka, så vi spaar det till en annan gång! istället gick jag över till mauwlin när sebbe gick på träning, och vi hade det trevligt och mycket mysroligt som vanligt - det är liksom oslagbart!

Kommentarer
Postat av: mauwlin

nu e de bara blouisarna som saknas! <3

2007-08-17 @ 17:27:09
Postat av: jossis

ja, jävlar - vi tar med blouisar till muffinscafét nästa gång! :D

2007-08-20 @ 17:47:25
URL: http://kalasjossis.blogg.se
Postat av: Anonym

lr tvärtom.. muffins till blouisarna ;)

2007-08-20 @ 23:15:59
Postat av: jossis

nej jag tror absolut att vi ska föra på muffinscafét nästa gång! det kan ju dock bli lite tidigt om vi ska ut efteråt (;

2007-08-21 @ 23:25:09
URL: http://kalasjossis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0