4/1 TORSDAG

jag är inte så bloggsugen idag måste jag säga. det har inte hänt någonting särskillt idag, och jag har ingetning som jag funderar på. eller okej, där ljög jag. jag funderar på massor med saker - men det är saker som jag lever längre av att inte skriva om i en offentlig blogg. den här kvällen suger. det är ingen social människa online, jag är inte heller social, marcus svarar inte när jag ringer och det är ingenting bra på tv. jag skulle iof kunna läsa i min omåttligt spännande bok, jag tror att det är vad jag ska ägna min tid åt här näst.

föresten så har vi krig här hemma. min mammi lackar bäver - hon har fått reda på vad som hände med min sko på nyår och är väldigt ond på mig. då blir jag ond tillbaka - det var ju inte ens mitt fel. det var ingenting jag kunde göra åt det och jag hade inte gjort någonting för att orsaka det.mest oskyldig liksom. hon är bara allmänt otrevlig. skriker och gormar på mig, tycker att jag är oansvarig och inte tar hand om mina saker. hon hävdar att jag har förstört eller tappat bort fler saker under det senaste året än vad hon har gjort under hela sin livstid. och så började hon prata om "när du flyttar hemifrån". då blev jag bara oerhört sårad. hon har aldrig någonsin pratat så förut, hon har aldrig nämnt "när du flyttar hemifrån", och nu sa hon det i var och varannan mening. menmen, alla har väl en dålig dag antar jag.

Kommentarer
Postat av: Micki

Jossan! Du vet att om du inte orkar vara hemma så kan du komma hem till mig! Jag bjuder dig mer än gärna på kladdkaka :) Du är så söt när du äter *fniss*

2007-01-04 @ 22:05:48
Postat av: jossis <3

åh micki vad du är söt! men, du ska ju till falun?! :O

2007-01-05 @ 12:01:35
URL: http://kalasjossis.blogg.se
Postat av: Micki

Det gick ju bra också. x|
Men du kan väl komma nu när jag är hemma! ^^

2007-01-12 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0