21/7 LÖRDAG

det finns inte så mycket nytt att rapportera om faktiskt. det var party i torsdags, och som vanligt bjöds det på både skratt och gråt - men det är så det ska vara. över lag var det trevligt och så. igår morse tvingades bror&jg till landet klockan åtta på morgonen - precis vad man önskar sig när man somnar runt fyra, verkligen! på landet var det som vanligt - helt åt helvete tråkigt. till och med min bror låg och läste för att det inte fanns något att göra - och det mina vänner, det är bevis på aktivitetsbrist! jag läste också, och sov massor. sedan åkte vi hem, vi kom bara två timmar efter den tid mammi hade lovat - tack. imorse aktiverade jag mig lite genom att träna på brors crosstrainer i en halvtimme, sen var jag sjöblöt och behövde mat kände jag. resten av dagen har spenderats på kolonin - min fristad! och för att fortsätta i mitt tema" börja om från noll", som jag skulle göra efter tunisienresan, så har jag rensat ut hela min ipod och lagt på ny musik - jag tror att det behövdes.

nu krävs det skärpning - från båda parter. jag måste sluta slarva med att skriva här, men ni måste för tusan sluta slarva med kommentarerna också! ni var ju så duktiga ett tag förut. och jag vet att ni läser - för det syns på statistiken ska ni veta! nu skärper vi oss, okej?

Kommentarer
Postat av: Micki

jag tycker jag är duktig på att kommentera! ^^
men jossan! du får väl bjuda med mig ut till ditt land, jag kan nog sysselsätta dig med det ena och det andra! höhö ;)

2007-07-23 @ 20:40:31
URL: http://tjugofyrasju.blogg.se
Postat av: nejlenkimåsentoppelkoff

du måste skriva varje dag

2007-07-23 @ 23:21:56
Postat av: jossis

jo mickilina, jag håller om att du är duktig - jag tror rent utav att du är min flitigaste kommentarskrivare *guldstjärna*

2007-07-26 @ 19:08:42
URL: http://kalasjossis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0