min sötnos finns på västkusten

Gårdagen tillbringades till större delen i bilen. Klockan sju åkte vi hemifrån, och runt två var vi framme i Halland, mellan Varberg och Falkenberg ute på landet någonstans, med endast tre små korta bensträckare på vägen. På en gård där mötte jag min nya kärlek. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, och efter att vi suttit och myst en timme ute i solen och vinden ivalphagen med henne, och alla syskonen, lämnade vi en handpenning och skrev på lite papper; vi har tingat henne! Efter en snabb lunch inne i mysiga Varberg, vid fyra sisådär, började vi den långa resan hem igen. Stela och omtöcknade störtade vi i säng när vi kom hem strax före ett, men oj vad lycklig jag var! Mitt enda problem nu är vad hon ska heta. Jag har en hel lista med förslag - men det är så svårt att välja! Men, jag har fram till valborgshelgen på mig. Fy sjutton vad jag längtar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0