ännu en vecka

Det är fredag igen-fruktansvärt härligt! Nu följer ledighet, men först sista matcherna. Ikväll spelar vi sista juniormatchen, där vi ska säkra vår tredjeplats, hemma mot Haninge, och imorgon lär det bli seniormatch av något slag. Jag har inte varit nere på handbollen den här veckan. Skolan har dödat mig, och jag har behövt stressa ner - big time. Alltså vet jag inte om jag ska spela imorgon, eller med vilket lag.

I övrigt har jag inga särskilda planer för den stundande helgen. En del studier lär det bli, och så ska vi ut och övningsköra en del. Brödbak ska jag ägna mig åt också, förutom den vanliga matlagningen! Igår hittade jag massor med nya, eller för mig nya, recept på frukost bröd - härligt! Om jag lyckas har ni ett recept att se fram emot här!

Innebandyslutspel i Solnahallen gjorde att det inte ens var någon handboll igår - när jag faktiskt hade planerat att visa mig där. Istället var det löpning, och då kände jag att jag lika gärna kunde sköta det på egen hand. Jag sprang runt brunnsviken i det underbara vädret, sedan mådde jag bra hela kvällen - allt kändes som vanligt, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0